مذاکره

مذاکره

مذاکره برای فروش ملک ؛ لحظات پایانی

مذاکره ی برای فروش ملک ، تکنیک های فروش ملک برای مشاورین املاک تمومی نداره پس در خدمت شما هستیم با یه نکته دیگه.

فکر کنید رفتید یه مسافرت برای بازدید یه ملک ، خیلی هم بهتون خوش گذشته ، در راه برگشت یه تصادف خیلی کوچیک میکنید.

احتمالاً قبول دارید که مسافرت برای شما خاطره ی خوبی به جا نمیذاره.

ضمن اینکه میتونستید با تور مجازی برای ملک دیگه مسافرت نکنید ولی خب فرض میگیریم دیگه ، در واقع، تأثیر این تصادف آخر، قسمت قابل توجهی از خاطرات خوب را تحت تاثیر خودش قرار می‌ده.

ما در ارتباط و مذاکره با دیگران، ممکنه روی تجربه‌ی نقطه‌ی اوج، کنترل چندانی نداشته باشیم، اما بخش پایانی مذاکره را می‌توانیم تا حد خوبی کنترل کنیم.

یه نکته ی مهم توی مذاکره برای فروش ملک اینه که نحوه ی خداحافظی مشتری از جمع شما خیلی مهمه و میتونه توی تصمیم گیری مشتری تاثیر بزاره.

اگر می‌خواهیم یک رابطه‌ی دوستانه‌ی طولانی را قطع کنیم، شکل قطع شدن ارتباط، آخرین جمله‌ها و پیام‌ها و پیامک‌ها مهم هستند.

شاید بتوان گفت وزن چند جمله آخر، به اندازه‌ی چند صد جمله‌ای است که در طول سالها رد و بدل شده است.

دنیل کالمن دانشمند مطرح حوضه ی تصمیم گیری بهد از آزمایشی که در این رابطه انجام داده نکته ی جالبی رو به دست آورده :
میزان رنج و یا لذتی که ما در طول یک فرآیند ، تجربه میکنیم ، با میزان رنج و لذتی که بعدا از اون به خاطر میاریم یکسان نیست.

در واقع خاطره ی ما ، با تجربه ی واقعی ما تفاوت دارد.

مذاکره برای فروش ملک ، لحظه ی خداحافظی

فروشنده ی خوب باید بدونه ، لحظه ی خداحافظی مشتری بسیار مهمه .

در صورتی که اکثر فروشنده ها هنگام ورود تمام سعی خودشونو برای احوال پرسی و محبت به مشتری انجام میدن .

اما وقتی مشتری میخواد بره یا حتی وقتی پول رو گرفتن ازش ، به حال خودشون رها میکنن تا خودش راه خروجو پیدا کنه.

پس همیشه حواستون به لحظه ی خروج مشتری از مکان شما باشه. ممنون که تا آخر این نکته با ما بودید.