مزیت های نقشه دو بعدی یا سه بعدی در انتخاب ملک
مزیت های نقشه دو بعدی یا سه بعدی در انتخاب ملک
فناوری سه بعدی و دو بعدی نمایش خانه را آسان تر و ارزان تر می کند.
از آنجا که نشان دادن جسمی یک فرایند دشوار ، وقت گیر و گران است ، کارگزاران و مدیران املاک دائما در جستجوی راه هایی برای نمایش به صرفه اقتصادی هستند. درنهایت ، استفاده از فناوری واقعیت مجازی برای ایجاد یک مدل مجازی می تواند جامع بودن اسناد خانه یا آپارتمان را به طرز چشمگیری افزایش دهد ، سطح ابعادی و جزئیاتی را ارائه دهد که هنگام مدیریت فروش یا اجاره یک ملک حائز اهمیت است.
بسیاری از مشتری های آینده نگر، مایل به خرید یک آپارتمان جدید هستند اما در پیش بینی خود در خانه آینده خود مشکل دارند. از این رو ، فناوری های سه بعدی که به کار می روند ، راه حل مناسبی هستند.
زیرا مشتری ها خانه یا آپارتمان آینده خود را واقع بینانه خواهند دید. به صورتی که با استفاده از نقشه 2 بعدی یا همان پلان مهندسی این امکان برایشان وجود دارد که قبل از انتخاب ملک یا حتی قبل از ساخته شدن ، تمامی ابعاد و نوع دیوار کشی های خانه را در اختیار داشته باشند .
در شرایط دیگر ، هنگامی که خریداران روزانه چندین بازدید خانه دارند ، ممکن است تمایز بین گزینه ها را فراموش کنند - یک نقشه مهندسی می تواند یک خاصیت را به حافظه خریدار بچسباند. خریدار قبلاً خود را در آن ملک تجسم می کند. این ساختار تعریف شده به او کمک کرد تا زندگی آینده خود را در آن خانه تصور کند. از این رو ، هنگام فروش ملک به خریداران ، باید ارتباط عاطفی در نظر گرفته شود.
در نقشه مهندسی یا floor plan کمک بزرگی به مخاطب می کند که با استفاده از ابعاد و نوع طراحی خانه ، از چگونگی چیدمان خود آگاه شود و حتی خرید وسایل منزل متناسب با ابعاد محل قرار گیری آنها باشد .
در فناوری مدل 3 بعدی ، مشتری می تواند با یک دید استراتژیک به ملک مورد نظر خود نگاه کند به . از خصوصیات این تکنولوژِی کمک به مشتری یا مخاطب است که می تواند با تسلط کامل نقطه به نقطه ملک مورد نظر خود را ببیند و در آن قدم بگذارد .
در خصوص پروژه هایی که هنوز به اتمام نرسیده و در مرحله پیش ساخت است همچنین این امکان وجود دارد که توسط مدل 3 بعدی مشتری آینده ملک خود را مشاهده می کند و با اشتراک گذاری آن با افراد خانواده می تواند تصیمیم گیری دقیق تری انجام دهد .
این یک مزیت مهم است که شما چرخه خرید طولانی در بخش املاک و مستغلات را در نظر بگیرید. هرچه مشتریان بیشتر از این فرصت به دیدن ملک و اشتراک گذاری احساسات خود با خانواده و دوستان خود بپردازد ، تصمیم آنها سریعتر گرفته می شود.