گردشگری با VR
تورهای VR نقش مثبتی در برنامه ریزی سفر دارند .
تورهای مجازی نه تنها در جذب کردن مردم برای بازدید از یک منطقه مؤثر است بلکه به آنها کمک می کند تا برنامه هایی را که می خواهند انجام دهند و چگونه می خواهند زمان سفر خود را در آن منطقه گردشگری بگذرانند .
تصور کنید که تعطیلات آخر هفته ای را برنامه ریزی کرده اید ، یا یک سفر کاری سه روزه در هر سناریو ، شما می خواهید بیشترین استفاده از وقت خود را بکنید ، کارهایی را انجام دهید که بیشتر مورد توجه شما و خانواده ، دوستان یا همکارانتان باشد.
در کوتاه ترین زمان و دسترسی بسیار آسان قبل از تصمیم گیری برای رفتن ، مزه یک منطقه یا فعالیت را بدست آورید و آن را تجربه کنید همچنین برنامه ریزی دقیق تری انجام دهید تا از لحظه لحظه زمانی که دارید بهترین استفاده را نمایید .
در سراسر دنیا شرکت های بزرگ گردشگری که تجارت ها و درآمدهای کلانی از صنعت تورسیم دارند همگام با علم و تکنولوژی روز دنیا قدم برمیدارند ، تا به هدف اصلی خود یعنی جذب مشتری برسند .
در اختیار گذاشتن تورهای مجازی و امکانات این تکنلوژی ، می تواند احساسات مشتریان از جمله اعتماد ، احترام ، و تجربیات جدید را برانگیزد . امروزه مردم دنیا ابزاری را می پسندد که بتواند به روند زندگی مدرن آنها کمک کند حتی اگر یک نقطه کوچک از زندگی آنها یعنی برنامه ریزی سفرشان باشد .
از مهمترین ویژگی هایی که تورهای مجازی برخلاف عکس های ساده و معمولی در مشتریان ایجاد می کند ، واکنش عاطفی است . vr این امکان را می دهد تا کاربران خود را در قلب صحنه تصور کنند . دیگر خصوصیت این فناوری که حایز اهمیت در حوزه گردشگری است نشان دادن واقعیت است .
کاربران برای انتخاب مقصد نیاز به دیدن واقعیت و جزییات دارند بدون شبیه سازی که پایه این تورها تصاویر واقعی 360 درجه است بدون مبالغه و تصویر سازی .