چگونه مشتری ملک پیدا کنیم؟

چگونه مشتری ملک پیدا کنیم؟

چگونه مشتری ملک پیدا کنیم؟ شاید این سوالی باشه که ذهن خیلی از مشاورین املاک رو مشغول کرده کرده باشه. امروز همه میدونیم که بازار ملک تبدیل شده به اقیانوس قرمز.

اگه تعریف اقیانوس آبی یا اقیانوس قرمز رو نمیدونید متن پایین رو دنبال کنید.

جهان کسب و کار امروزی رو به دو قسمت تقسیم میکنیم ، اقیانوس قرمز و اقیانوس آبی .

اقیانوس قرمز صنعت هایی هستن که وجود دارن ، و بازار به خوبی آنها را میشناسه.

در اقیانوس قرمز مرز ها تعریف شدس قوانین به رسمیت شناخته شده و از آن پیروی میشه.

در اقیانوس قرمز همه تلاش میکنن تا سهم بیشتری از بازار و به چنگ بیارن.

با اضافه شدن بازیگرای جدید در این کسب و کار ها حاشیه سود شما هم پایین میاد.

تقریبا همه با یک روش شروع به گشتن مشتری ملک.

اما در این اقیانوس خونین و قرمز که همه تلاش میکنند با حذف هزینه ها ، پایین آوردن قیمت به ارزش بازار دست پیدا کنن شما باید به دنبال روش جدید برای بازاریابی و بازارسازی و  پیدا کردن مشتری ملک باشید.

مشتری ملک ، تکنولوژی!

مشتری ملک شما تکنولوژیه ، تمام!

شما برای فروش سریع ملک و پیدا کردن مشتری تو این بازار خونی و پر رقابت ، مخصوصا اگه دیر از بقیه وارد بازار فروش ملک شده باشید نیاز دارید نوآوری بیشتری به خرج بدید. پس : از تکنولوژی نترسید ، دنیای امروز دنیای استفاده از تکنولوژیه.

از موبایل مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و روش های نوین تری نسبت به رقبای خود استفاده کنید.

آگهی توی همه ی پلتفرم ها داشته باشید حتی یه شانس رو از دست ندید.

آگهیتونو نسبت به بقیه متمایز کنید ، مثلا میتونید تور مجازی برای ملک بسازید ، لینکشو تو پیامک یا اگهیاتون اضافه کنید. بزارید مشتری بدون حضور فیزیکی بازدید کنه ملکتونو. اگه نمیدونید چه جوری روی ساخت تور مجازی کلیک کنید.

سعی کنید فقط به فروش فکر نکنید،  از بازاریابی مشاوره ای استفاده کنید از مهمترین

تکنیک های فروش ملک برای مشاورین املاک همینه.

سعی کنید در کنار اینها سراغ کسانی هم برید که بقیه به فکرشون نمیرسه ، مثلا پزشکای منطقه رو با یه پیامک آگاه کنید که فرصت سریما گذاری خوبی دارن. یه پیشنهاد دیگه :

اول صبح تلگرام و اینستاگرامتونو چک نکنید ، سعی کنید اول صبح به سراغ آگهیاتون برید ، اگهی بسازید ، تور مجازی بسازید تا کل روز تو رویه ی مناسبی باشد.