تور مجازی هتل ها
تور مجازی هتل ها
تور مجازی به عنوان ابزاری مفید در املاک و مستغلات آغاز شد و اکنون سرانجام راهی برای صنایع مختلف از جمله صنعت هتل سازی شده است. هتل هایی که در وب سایت خود دارای تورهای مجازی هستند ، 48٪ رزرو بیشتر ایجاد می کنند.
داشتن یک قطعه محتوای تصویری عالی برای نشان دادن هتل شما - از جمله یک تور مجازی - به شما یک مزیت فوری را نسبت به رقبا می دهد. با استفاده از تور مجازی می توانید امکانات هتل ، اندازه و دکوراسیون اتاق ها و امکانات ضیافت را به نمایش بگذارید.
بدون شک هتل شما می تواند توجه بیشتری جلب کند و به مشتری بیشتری برسد تا اقامتگاه های دیگری که هیچکدام این امکان را ندارند.
طبق یک مطالعه ، تورهای مجازی میزان بازدید از بین رفته را 40 درصد کاهش می دهد. این بدان معناست ، شما می توانید به مشتریان بالقوه خود که قبل از رزرو اقامت در اینترنت جستجو می کنند ، کمک زیادی کنید تا مقدار و زمان زیادی را صرفه جویی کنید ، زیرا می توانند در اینترنت آنچه را که می خواستند از طریق یک محتوای تصویری از هتل خود مشاهده کنند ، مشتریان بالقوه به راحتی می توانند تصور کنند که واقعاً در یک تجارت ایستاده اند و به راحتی تصمیم به رزرو کنند .
با ارائه یک تور مجازی ، جای تعجب نیست که هتل شما بتواند رزروهای کلی شما را افزایش دهد و شاهد افزایش نرخ تبدیل و نگهداری مشتری و همچنین فروش بیشتر باشد. به مشتریان بالقوه خود اجازه دهید قبل از بازدید از محل شما ، آنچه را که می خواهند در هتل شما باشند بدانند.
یک تور مجازی در مقایسه با یک فیلم در واقع به پول و برنامه ریزی کمتری احتیاج دارد و بسیاری از مزایای برجسته آن را فراهم می کند. مواردی از این قبیل شفافیت را فراهم می کند یک تور مجازی به مصرف کنندگان اجازه می دهد هر گوشه ای از اتاق را که نمایش داده می شود ، مشاهده کنند. چنین قرار گرفتن در معرض جزئیات ارتباط میان مشتری و فضای هتل را شکل می دهد .
قرار گرفتن تور مجازی بر روی سایت هتل ها نیز نتیجه بزرگی دارد که منجر به بازدید روز افزون سایت می شود همچنین حفظ سایت و رسانه اینترنتی ، برقراری تعامل در دنیای مجازی تداوم می یابد .
ارائه تور مجازی امکانی به مشتریان هتل ها القا می نماید اعم از : به روز بودن هتل همسو با تکنولوژی روز دنیا ، احترام به هزینه و وقت مشتریان در عصری که زمان به سرعت در حال عبور است ، قدرت اشتراک گذاری با افراد دیگر در جهت تصمیم گیری رزرو و احساس خوشایند در انتهای تصمیم گیری .